петак, 26. октобар 2012.

Tamara Ćurčić: Ona mene ne voli

Našli su se u parku na istoj klupi kao i obično. Očistili su sneg koji je prekrivao drvenu hladnu površinu, natakli šešire i otpočeli priču...
Dugački je krenuo:
- Danas sam išao da kupim cipele. I uđem ti ja u onu prodavnicu blizu...
U istom trenutku bradonja otpoče svoju priču:
- Ležali smo tako juče i ja sam shvatio da ona mene ne voli...
- I upitam ja nju kakvo je to sniženje, kad u izlogu piše... – Dugački se mrštio i mlatarao je  rukama.
- Iz nekih postupaka sam jednostavno shvatio da je hemija nestala. –Bradonja je spustio glavu u ruke, razmišljao je.
- Kaže ona meni da nema tog mog broja i da to sniženje ne važi za taj model plitkih....
- Bledo me je gledala tim crnim očima, nije porekla, a ja sam hteo i da je zaprosim, čak sam joj kupio prsten i...
Najednom, dugački ustaje, pruža ruku bradonji i odlazi s rečima:
- Žurim, moram na neki sastanak. Javi se kad možeš, pa da se opet ovako lepo ispričamo...
Bradonja je klimnuo glavom i nastavio:
- Ona mene ne voli...

Нема коментара:

Постави коментар


Časopis za umetnost i društvena pitanja