среда, 13. април 2011.

Admir Džanko: Ljubav u doba nacionalizma

Zrnce ljubavi
[..Djeco prostranstva, vi nemirni u miru, ne dajte da budete ni ukroćeni ni ulovljeni, vaša ljubav neka ne bude sidro nego jedro.. ]

..O, rumena moja, sklopi dlanove vlažne i bjelinom njihnom čuvaj me kao zjenu oka svog: Jer ja sam zrnce pijeska i ako ti jednom ispadnem u pustinju ovu nikad me pronaći nećeš: Sretat ćeš mnoge slične meni, ali to više neću biti ja..


Plam
 [..Strpljenje je moć. S vremenom  i strpljenjem i dudov list postaje svila..]

..Mila moja, mi leptiri smo što zapališe svijeću ljubavi: letimo zajedno, ali ne preblizu: da plam nas strasti naše ne saždije u prah..


Mreža
[..Samo onda istinski volimo kad više nemamo potrebe da to kažemo..]


..U ritmu muzike tkaš pogledom mrežu mekanu i nježnu: ti mali si pauk na dlanu mom iscrtanom šarama sudbe: hoće li se naše šare ispreplesti u čvor ljubavi: to zna neko gore, no uvijek budi tu kad muzika svira da nekoj drugoj ruke ne pružim, i s njom isprepletem ono, za nas namijenjeno..

Nit
[..dovoljno sam daleko da Me ne možeš vidjeti, a ipak dovoljno blizu da ti ostanem u srcu - zauvijek..]

..Pustinjače, izmakni se i vidjet ćeš kosinu života – taj nepregledni ponor kojem hode slijepci: stani, oslušni tajne srca usnama neizrečene, jer samo tad si spreman Voljeti i biti Voljen: Pustinjače, zar ne vidiš da lađa isplovljava, a ti ostaješ u lik svoj uramljen: kreni u pohod Svjetlosti, pohrli u mrežu života pa djelima dobrim lik svoj preoblikuj u Istinu vječnu – jer, koliko god vidiš i čuješ, i dalje ćeš biti i slijep i gluh spram drugih što vidješe i čuše više: Pustinjače, pohrli u susret Meni, a Ja ću te primiti za ruku i povesti te kad ti drugdje bude bolje: dotad ti pleti nit po nit mrežu, zapali oganj spoznaje da se i drugi ogrijati mogu, prije nego Nit se tvoja prekine – zauvijek..


O autoru: Rođen 1986. godine, Sarajevo.
Diploma: Filozofski fakultet u Sarajevu, Odsjek za bosanski, hrvatski, srpski jezik i književnost naroda BiH. U završnoj fazi rada postdiplomske teze na Postdiplomskom studiju iz lingvističkih disciplina Filozofskog fakulteta u Sarajevu.
Publikacije:
Časopisi – Ornamet (III - 2009) i Odjek (zima 2010)
Zbornici -  Kapija istoka i zapada (2010) – s pjesmom Nit
Književni blog: Pljuskovi
Objavljena zbirka molskih zapisa: Mreža (2009)
Manifestacije: Artfest 2008, Sarajevo.
Nagrade: I (prvo) mjesto na međunarodnom festivalu kratke priče i poezije „Vojislav Despotov“ za najbolju kratku priču, Novi Sad, 2011.
Trenutno u pripremi druga zbirka molskih zapisa.
Živi i radi u Sarajevu. 

Нема коментара:

Постави коментар


Časopis za umetnost i društvena pitanja