уторак, 29. мај 2012.

Dragan Stodić: Dodelio sam samom sebi 33 pesničke nagrade

Dodelio sam samom sebi 33 pesničke nagrade
Ja sam Hristos poezije

Jedna je za najlepšu pesmu o ljubavi izgubljenoj u domaćoj pustinji
Druga je za najoriginalniju stihove o našem Tunelu prepunom petokraka
Treća je za najdužu pesmu od milion stihova o serpskim političkim glupostima
Četrvta je za najkraći stih od jednog slova o domaćim Kolačima na narod
Peta je za ......
Šesta je za...

Nagradica po nagradica
Svaka primljena od srca
Nakupilo se
I zaslužilo se
I nije se zalud pisalo
Ako se uzalud disalo
Pod režimskim  stegama

Samom sebi dodelio sam 33 pesničke i još 33 književna priznanja.
Ja sam Hristos poezije!
Sad mi je glava manja, ali pametnija!

Нема коментара:

Постави коментар


Časopis za umetnost i društvena pitanja