уторак, 31. јул 2012.

Slavko Mali: Zapisi Džiberobaksuza


UROPESNICI

Poslao sam pesme jednom
Uredniku, samouredniku, uneredniku
On mi je odgovorio da su mi pesme
Grozne, ogavne,
Da to nije poezija, literatura,
Hteo sam da mu odgovorim,
da ga naslinim
Onda sam potražio njegovu biografiju
I pesme na internetu
Bio je ćelav i odvratan
I pesme su mu bile ćelave
Hteo sam to da mu napišem
Onda sam pomislio
Možda čovek ima rak
Koji mu je zahvatio mozak
Počeo sam da žalim budalu
Otišao sam da se napijem
Od tuge
Da bih kad sam se nalio
rekao jednom pesniku u prolazu
da su mu pesme govno
onda sam shvatio
da smo svi isti
urednici i pesnici
posle svega odemo do pisoara
i pustimo tugu da ode
niz reku,
znam da je i on
uradio isto.
                  

KIŠA

Kiša je padala danima
I ja sam rešio da kupim kišobran
I ako ga mrzim .
Žena mi se razdrala:
Kupi kineski, on je jeftiniji
Neće biti velika šteta
ako ga zaboraviš u kafani
Košta taman toliko kao to pivo
Koje poločeš usput .
Otišao sam kod Kineza
Kupio kišobran
Ušao u kafanu usput
Naručio flašu piva
Izašao, spustio pivo i kišobran
U kontejner
I krenuo da šetam po kiši .
Zamnom je išao klošar
Pod kineskim kišobranom
Sa flašom piva u ruci
I dernjao se zamnom :
Lako je tebi da se kurčiš
Barabo
Sigurno imaš jaku ženu !

          





Нема коментара:

Постави коментар


Časopis za umetnost i društvena pitanja