субота, 26. март 2011.

Milan Gromović: Lepo mi spavaj, pahuljo


 Pahuljo, upepeli se i tiho oslovi red -
Miruj, u smrti se sniva...


Lepo mi spavaj, pahuljo
Koja vodu o zemlju ljubiš
Lepo mi spavaj, pahuljo
Snom zapali stvaranje
Lepo mi spavaj, pahuljo
Daleka lepoto, Strađanko  §
Lepo mi spavaj, pahuljo
Lepo mi sanjaj, pahuljo
Lepo me miluj, pahuljo
Lepo nas oplači, paHuljo
Pahuljo vode, tuge i opomene
Pahuljo nade, bez sestre i brata.
Ej, sićušni mišiću
U malom zaigraj igru plemena
I snom zapali, miluj i pazi
Na zarđao potiljak,
Trag pogleda mrtvih
Priznaj da nisi iz čete nesabranih
Svitaca i jecaja jeseni na izmaku
¤   Života bez njegovog smisla.
Budi životinja pahuljna
Nosi veličanstvo duboko u nebu
Zadrži mali oblak kapi
Za hod, za stradanje, za užinu i pero
Podnesi izveštaj ljubavi,
Jer naša slova od milja su navika
I saglasja bestidnih suša.
¿

Нема коментара:

Постави коментар


Časopis za umetnost i društvena pitanja