четвртак, 25. новембар 2010.

Bojana Lukić: Falš spoj

Nit ti moj,
Nit ja tvoja
Reče:
"Samo sam svoj, bebice, ljubavi moja"

Oboje za svoj groš
nezasito tražismo još

Mazio mi je nespretno grudi
ljubio nevešto
Pomislih-
Dečko se trudi...
Dok si ti maštao o sreći
nanotehnologiji
ideologiji
utopistička misao
nekakav vražji posao
koji je obećavao da ti kurac bude veći!

Onanisanje naše jedino zajedničko stanje

Eh,
Edipovsko stremljenje,
Pedersko karanje,
Sodomisanje...
Briše me sa liste favorita

*O autorki: Bojana Lukić rođena je u Beogradu. Kaže da je zaljubljenik pisane reči, odakle je i potekla želja da se i sama okuša u pisanju. Danas je to deo njenog života. Voli kratke forme, obožava razmenu mišljenja, dobre ideje, jednostavnost iza koje se ponekad kriju velike mudrosti... i ne zna kako sve to da sroci u par reči.

Нема коментара:

Постави коментар


Časopis za umetnost i društvena pitanja