субота, 30. октобар 2010.

Admir Džanko: dve minijature

Opomena
[..Čovječe, čovječe! Pazi na djela svoja. I opet: Pazi na djela svoja! Gledaj u kakvom ćeš stanju susresti Stvoritelja i Gospodara svoga..]

..Ne zgazi, čovječe, ni mrava, jer jednom ćeš opružen sanjati sklopljenih očiju u dalekim utočištima: zalud ti sve nade, jer jednom kad legneš tad će ti i crvi i mravi u svojim veličinama nadrasti..

Sunčana obala
[..Kad pripadam tebi, tad konačno pripadam i samom sebi..]

..Za mene odavno ne postoji ništa: do sjaj tvog smeđeg oka što vascijelu urozi mi vaseljenu i na platnu srca moga naslika mir: za mene odavno ne postoji ništa: do tvoj osmijeh, i ruke nježne, mile što teret s pleća mojih sklanjaju: za mene odavno ne postoji ništa: i pusti su, mila, sati bez tebe: stoga, raširi svoja jedra i doplovi nošena jugom na moje obale: požuri, čekam te, iako tako malo imam da ti dam: samo sitno zrnce pijeska na prostranoj sunčanoj obali, sebe..


O autoru: Admir Džanko je rođen 1986. godine u Sarajevu. Diplomirao je na Filozofskom fakultetu u Sarajevu, na Odsjeku za bosanski, hrvatski, srpski jezik i književnost naroda BiH. Trenutno radim postdiplomsku tezu na Postdiplomskom studiju iz lingvističkih disciplina Filozofskog fakulteta u Sarajevu.
Objavio je  zbirku molskih zapisa „Mreža“, i učestvovao na manifestaciji Artfest 2008. Molske zapise objavljivao u časopisu „Ornament“.
Trenutno u pripremi druga zbirka molskih zapisa.
Osim pisanja poetskih i proznih radova, piše književne prikaze (jedan bi trebao biti publikovan u časopisu „Pismo“), te lektoriše radove (do sada lektorisao dvije knjige, u pripremi treća).

Нема коментара:

Постави коментар


Časopis za umetnost i društvena pitanja