субота, 23. март 2013.

Dragica Ohashi: Ne voli me gospodin Poker

Ne voli me gospodin Poker
Nisam podobna
Jer ne igram po njegovim pravilima
Ne voli me gospodin Poker
Stavio je pečat na moje ime
Upisao me u crnu knjigu
I nastavio da igra karte
Sa svojim kafanskim ortacima.
Sutra će osvanuti
Neki novi medijski trik i reklama
Novi kec iz rukava
Šarlatana sa ekrana
A dama u autobusu 
Jučer me samo blago pogledala
Ćuti proći će i to
 Kao i svi drugi karavani.
Ne voli me gospodin Poker
Jer ne plešem tango
Visoke pete mi smetaju
Ne mogu ja bez opanka.
Ne voli me gospodin Poker
Jer vodim kolo dok pevam ojkače.
Gospodin Poker ne voli da nosi kravate
I ne voli manire biznis etikete.
A šta voli gospodin Poker?
Voli ambijent birtije
On voli šnicle i bifteke u finim restoranima
To prija njegovom okruglom stomaku
Pa gornji deo odela mora držati raskopčan
Da ne snime kamere ako popucaju dugmići na sakou.

Нема коментара:

Постави коментар


Časopis za umetnost i društvena pitanja